اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  موسیقی و هنرهای تجسمی

علیرضا قرایی‌منش و مهدی یغمایی به تالار وحدت می‌آیند/ پایکوبی رِنگ‌ها ویژه بانوان در تالار وحدت

کنسرت پیانو آواز علیرضا قرایی‌منش و مهدی یغمایی در تالار وحدت برگزار می‌شود.

علیرضا قرایی‌منش و مهدی یغمایی به تالار وحدت می‌آیند/ پایکوبی رِنگ‌ها ویژه بانوان در تالار وحدت

به گزارش خبرنگار موسیقی خبرگزاری فارس، کنسرت پیانو آواز علیرضا قرایی منش و مهدی یغمایی ششم دی ماه ساعت 21:30 دقیقه در تالار وحدت اجرا می‌شود. این دو هنرمند سال گذشته نیز در برج آزادی روی صحنه رفتند که با استقبال مخاطبان مواجه شد.

علیرضا قرایی منش و مهدی یغمایی اواخر دهه هشتاد با گروهی به نام «ژوان» شناخته شدند اما بعدها راه آن‌ها از هم جدا شد و هرکدام به طور مستقل به فعالیت‌های خود ادامه دادند. اما از سال گذشته این دو خواننده بار دیگر همکاری با یکدیگر را شروع کردند و به انتشار چندین قطعه و موزیک ویدئو و برگزاری چند کنسرت پرداختند.

 

در این کنسرت قطعات خاطره‌انگیز گروه ژوان همچون دختر بهار، یه حالی دارم این روزا، بهت قول میدم و ... و همچنین چند قطعه از قطعات علیرضا قرایی‌منش و مهدی یغمایی اجرا می‌شود.

علاقه مندان جهت تهیه بلیت می‌توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند.

**************

پایکوبی رِنگ‌ها ویژه بانوان در تالار وحدت

موسیقی نمایش پایکوبی رِنگها در تالار وحدت روی صحنه می‌رود.

 

گروه نمایش شیفتگان دل به کارگردانی و طراحی حرکات هایده کیشی‌پور به همراه گروه موسیقی آواز ملل به رهبری کُر و سرپرستی شهلا میلانی ۱۳ دی‌ماه ساعت ۱۴ موسیقی نمایش پایکوبی رِنگ‌ها را (ویژه بانوان) در تالار وحدت روی صحنه می‌برد.

در توضیح اجرای این موسیقی نمایش آمده است: ترکیب اصوات ویژه طبق اصول و قوانین، موسیقی را پدید می‌آورد که بیانگر مقصود و اندیشه است، همانطور که کلمات در شعر و ادبیات یا خطوط و رنگ در هنرهای تجسمی و حرکات در نمایش و تئاتر.

موسیقی ردیف دارای قطعات متعددی است که ترتیب آن‌ها در یک دستگاه نقش ویژه‌ای را ایفا می‌کند. یکی از این قطعات به نام رِنگ است.

درباره این اجرا آمده است: در این موسیقی نمایش سعی بر آن شده که نقش مؤثر رِنگ و موسیقی کلاسیک ایرانی در حرکات نمودار شود.

در گروه موسیقی آواز ملل، خواننده متسو سوپرانو: نسرین ناصحی تهرانی، سرپرست نوازندگان و نوازنده پیانو: نیلوفر بدریکوهی، نوازنده کمانچه: سونیا نظامی، نوازنده  کوبه‌ای:سحر صفاری، خوانندگان سوپرانو: شهرزاد یوسفی، نشاط اکبری و گروه کُر:ساحل صالح ایزدخواست، نسترن صادقی، شقایق پورعنایتی، فرشته حیدری، لنا کوچری، لیلا مغان، سپیده عین‌افشار، سحر رشیدی و هستی خلجی هنرنمایی می‌کنند.

علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت می‌توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول